Saturday 7 April 2012

Jangan Lihat Siapa Saya Dahulu tetapi Lihatlah Siapa Saya Sekarang ;)

About


* Berkarya adalah salah satu hobiku... disini saya ingin menonjolkan lagi karya2 saya tak kire dalam bentuk lirik lagu, puisi, sajak, filem, video clip.. apa2 saja jenis karya, jadi saya ingin menunjukkan hasil2 karya saya kepada mereka yang sudi berkongsi idea...




Biography

* Simple saje saya ingin memeriahkan lagi industri seni Malaysia dgn bakat saya yang xsebesar mane ni.. tapi saya ingin berusaha dgn gigih untuk meraih kejayaan... start from down.. uhhuhu


Description

* Disini page Mie ST Setia ini aku ingin meminta pendapat tentang karya2 aku yang masih baru lagi... berharap jiwa2 seni berkongsi karya bersama ingat make observation, make experimment and make decision... pengalaman tak ada tp pengetahuan ade...


Band Interests

* Band ST12 kerananya berkarya secara asyik menyebabkan semua aliran laguku seakan melayu asli..


Artist We Also Like

* ST12.... Korea solo singer such as Jan Geun Suk, Band ft Island, CN Blue...


Basic Info


* Joined Facebook : 11/05/2011


* Genre : all type of music


* Members : sy suke berkawan dgn pengkarya


* Hometown : banting


* Record Label : masih dlm pencarian


* General Manager : Azam Setia- 0194418128


* Influences : Charly ST12 and semua artis yg mempunyai lagu atau karya yg hebat


* Press Contact : Mie ST Setia - 0123848478

No comments:

Post a Comment